בבלים טפשים. ספר קומיקס חדש שלי ושל חבריי הארמדילים

רוצים לתמוך ביצירה חדשה?
הספר שלי ושל שאר הארמדילים עומד לצאת במימון חברתי. בפנים יהיו 8 פרשנויות קומיקסיות לאגדות מהגמרא. ביוצרים: רננה שלמון, אורי רוזביץ, שלומי צ'רקה, מיקי פינקלשטיין, יאיר(ירקו) ורדי (שאינמץ את הקטע שלפניכם), אהד שמר, רחלי רוטנר ואנוכי. זה הטיזר שלו:


ארמדיל, החבורה שלנו, קיימת עוד מימי הלימודים. חבורה של יוצרים דתיים שרצו במה משלהם ליצירה חופשית וזו הפעם הראשונה שאנחנו יוצאים מהמרחב הוירטואלי, פרט לתערוכה אחת שהצגנו.

הסיפור שאני הפכתי לקומיקס הוא הסיפור של פליימו, אדם ישר ומלא ביטחון עצמי, ששניה לפני יום כיפור השטן מגיע אליו הבייתה בתחפושת של עני כדי לאתגר את מקומו הבטוח. בגרסה העכשווית הפכתי את פליימו למנהיג של חבורה אקטיביסטית שמתכנסת לרגל ניסוח ה-מניפסט והשטן מגיע להכשיל אותם.

טעימה מהקומיקס שלי:



וטעימה מהעבודה של רננה:

והנה כמה נסיונות עיצוב שעשיתי לדמותו של השטן. המחשבה שלי הייתה שהיום השטן, כדי שלא יזהו אותו, היה מתחפש לשטן. כלומר, אם הוא היה נראה שטני ואומר בקול שהוא רוצה להשמיד ולהרוס, רוב הסיכויים שלא היו נאבקים בו. פוסט מודרניזם, אתם יודעים.











תגובות