}

21:34

אידאה של חיה- גלן קין

גלן קין, אחד האנימטורים הבכירים (לשעבר, הוא התפטר לאחרונה) של דיסני היה אחראי על הדוב ב"השועל והכלב". הסרט הזה, למרות שהוא לא באיכות ההפקה של הסרטים הקלאסיים של דיסני, מכיל כמה סצינות נהדרות וסיפור שמצליח לרגש. הסרט עוסק בידידות בין גור כלב לשועל יתום שגדלים להיות אויבים בעל כורחם.
רציתי להתמקד בסצינה מרכזית בסרט, בה השועל והכלב נלחמים עם דוב ענק. גלן קין לקח את הדוב הזה והצליח להפוך אותו לאובייקט מפתיע. הדוב הזה הוא לא סתם דוב, חיה, הוא מצליח, בעזרת תנועות מצלמה ואנימציה מוצלחת, להפוך אותו לרגעים למשהו אמורפי. כאילו אין לו גוף עם גפיים, אלא גוש פרווה שיכול לפשוט וללבוש צורה:


מעניין שכנראה זו יכולת מופלאה שיש לגלן קין. כי אותו רעיון של לקחת חיה ולרומם אותה לרמת רעיון של חיה חוזר בכמה עבודות שלו כמו גם ב"טרזן" וב"היפה והחיה".
[donhahn-pg90-fox-hound-web.jpg]
גלן קין מציג את עבודתו על הסרט:
(עוד בפנים)

רישומים שלו לסצינת הטרנספורמציה של החיה, ב"היפה והחיה", גם פה, החיה נתפסת כיצור מופשט, והמעבר לאנושיות הוא גם מעבר לקונקרטי, למפורט.












פנסיל טסט:




עוד רישומים שלו:


קישור: בלוג מחווה לגלן קין
ולסיום: קרב מרהיב אחר בין חיות, במבי נגד רונו:

תגובה 1:

  1. גלן קין אגדה! קשה להאמין לפעמים לאיזה פרטים הוא ירד כשמסתכלים בפנסיל טסט.

    השבמחק