דלג לתוכן הראשי

עזרים לאנימטורים: אניגרף, מוביקליפס וג'סטין טיים ועוד

מסתבכים עם לקוח שלא מבין את התהליך של הפקת סרט אנימציה? אתם לא היחידים. לכן, דוד טרט הכין את הסרטון הזה שמנסה להקל על התקשורת עם הלקוחות:

(עוד עזרים בפנים...)

באתר הזה  ניתן לראות גרף אינטרקטיבי המציג תקציבים של סרטי אנימציה וסדרות אנימציה לאורך שנים.
כולל חישובים מעניינים: כמה עלה פריים ממוצע ב"מולאן"? תשובה: 1,190$. וכמה פריים ב"סאות'פארק"? תקבל עודף מ11$.
animgraph
מעניין.
____________

היוצר של "JUSTIN TIME" מתאר את השלבים של הפקת סדרת טלויזיה באנימציה (פיץ' והכנת תשתית ועד הפקה):
http://blog.brandonjamesscott.com/tagged/creating-an-animated-television-series


_______________________________

MOVIECLIPS הוא אתר רפרנס קולנועי לפי קטגוריות. החידוש הוא שהקטגוריות אינן רק לפי שחקן במאי וכדומה, אלא גם אוירה, אקשן ואפילו אביזר. אז אם אתם מחפשים סצינה עם עיפרון. פשוט חפשו שם.

סרטון תהליך עבודה על סדרת הטלויזיה MOTORCITY:



איך לא לעשות אנימציה (ואיך כן):

חוזה עבודה אופציונלי ליוצרים חזותיים. (פייסבוק)

וכמה כתבות בעברית מהתקופה האחרונה:
על ענף האנימציה הסינית (גלובס)
לחלום את דיסני ולצייר את ארץ נהדרת, את הלוטוגוצים ואת המכונית של שי אגסי- כתבה על סטודיו סנובול
וכתבה ב"הארץ" על "משפחת קדמוני" והמשפחה הלא מתפקדת. (מזכיר קצת פוסט שלי מלפני שבועיים)
סיפור השואה הפך לסרט אנימציה- על "ניושה"
ועל הסרט "ביט" המצוין של  אור בראל,  סרט גמר בצלאל

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קליפ חדש בבימוי יוני גודמן CHANGING

יוני גודמן, מבכירי האנימטורים בארץ שאחראי לבימוי האנימציה של "ואלס עם באשיר" ו"כנס העתידנים" יצר קליפ אנימציה חדש לזמרת עדינה אבן-זוהר בשם "Changing". ביקשתי ממנו לחלוק את תהליכי העבודה על הסרט ובנדיבותו: הם מוצגים כאן.



יוני גודמן מספר על תהליכי העבודה שלו על הקליפ ולאחר מכן תמצאו עיצובים ומחקר של מעיין שנער שאחראית על הארט. על האנימציה: יוני גודמן וספי גייגו.

"עדינה אבן-זהר (Adina-E) הזמרת, לואי להב ואשר ביטנסקי פנו אלי עם השיר ופחות או יותר נתנו לי יד חופשית, שזה תמיד תענוג- באופן כללי כל שלב הקונספט והתסריט והארט עבר מאוד חלק. התחלתי מהגיטרה בהתחלה, שזה סאונד שתפס אותי ומייד התחבר לי לויז׳ואל של הפרח על הגבעה, שהזרעים שלו עפים ברוח. משם זה איכשהו נבנה מעצמו- המרחק שעוברים, המפגש עם הנערה וכל ענין הבריחה מהבית וזה איכשהו ישב כמו פאזל על השיר. לגבי האנימטיק, באופן עקרוני בתהליך העבודה שלי אין ממש סטוריבורד ואני גם לא מאמין גדול ב״סטוריבורד יפה״- שהציורים בו יפים ומדוייקים. כגישה אני עושה אנימטיק גס וסקיצתי עם הרבה יותר תנועה ומשחק על חשבון הזמן של צ…

אם הייתי אלוהים -סרטו של קורדל ברקר

השם קורדל ברקר נשמע לכם מוכר? בודאי זה בגלל סרטו המופלא "החתול חזר" (בהמשך הפוסט) שנחשב לאחד מקלאסיקות האנימציה הקצרות. קורדל לא יצר הרבה סרטים מאז ועכשיו הוא חוזר עם סרט סטופמושן חדש: אם הייתי אלוהים" If i was god.
קבלו אותו עם זכרונותיו מכיתה ז.
מאחורי הקלעים (לקוח מתוך Cartoon brew) 









סרטיו הקודמים שסובלים ממחסור באהבת אדם אבל יש בהם הרבה יצירתיות, הומור וביקורת:


LA CHINE A L'HONNEUR » פתיחי אנסי 2017

הפתיחים לפסטיבל אנסי השנה עסקו בסין וכמדי שנה הפם נוצרו על ידי סטודנטים מגובלינס, בית הספר הצרפתי לאנימציה. אחד היפים שבהם הוא LA CHINE A L'HONNEUR.


הפתיחים האחרים:

ארט מתוך הטמבלר של היוצרים, סטודנטים בגובלינס:  Camille GuillotJocelyn CharlesJoséphine MeisQuentin Boyer Di Bernardo