ברווז ישראלי וספרי פופ אפ

סדרת אנימציה שפותחה בישראל נמכרה לערוץ ניקולודיאון העולמי. היא מתארת את הרפתקותיהם של ילד וברווז בתוך ספר פופ אפ אינטרקטיבי.
אתר הסדרה quick quack duck
יוצר: גילי דולב
הטריילר:

(עוד בפנים)
ארט דירקטור: ארז גביש
איור: מתן ליברמן

גרסה מאוד מוקדמת של הקונספט שהתחיל כסרטון "הברווזון השמח" (מזל שהוא השתנה):

הכתבה בMAKO:
_____________________
ואם כבר אני מתעסק עם ספרי פופ אפ, אז הנה כמה דברים יפים בנושא:
ספר מגניב על פוביות.

פרסומת שעשה אדם ביזנסקי:

בסטודיו של רוברט סבודה, מאמני הפופאפ הפופולריים ביותר:

תערוכת ספרי פופ אפ, לא רק לילדים:

תזכורת: ערוץ 1 יצא לאחרונה במכרז להפקת סדרת אנימציה המבוססת על התנ"ך. לכו על זה.

אוי! תוספת מאוחרת: הפתיח המקסים לסרט "ניקולאי הקטן":

תגובות

  1. אני מתקן פה טעות , המעצב ( הארט דירקטור) הוא ארז גביש. אני איירתי את הרקע .

    השבמחק
  2. קליפ פופ-אפי בערוץ הופ מלפני 4-5

    http://www.youtube.com/watch?v=zbhRNr6-fwE

    השבמחק
    תשובות
    1. ממממ... אין שם תחושת תלת של קיפולי נייר וחבל. נראה שניסו ובמקום זה יצא להם... פלאש. לא?

      מחק
  3. נראה לי שראיתי על זה כתבה בערוץ 2 לפני כשנתיים, הסרטון הראשון זכה בכמה פרסים בעולם..נראה לי..בכול מקרה רעיון מדהים לאנימציה וכ"כ מקורי!

    השבמחק
  4. אופסס...רק עכשיו אני רואה שיש את הלינק לכתבה בmako...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה