כל מיני דברים שקורים

בגלל שהבלוג לא עוסק בדרך כלל בעדכונים שוטפים אלא מתמקד בדברים שהנצח יפה להם, אני מרכז את הדברים ה"שוטפים" בפוסטים מרוכזים. כמו זה.

והפעם:
טריילר מעט ארוך מדי ומעט חובבני (אנדרסטייטמנט)  לפסטיבל אנימיקס 2012. למרות שאני אחטא בחוסר פרגון אני אומר שאני ממש לא אוהב את מקבצי האנימציה שבהם פשוט חותכים קטעים מסרטים ארוכים לפי נושא וגובים על זה 35 שקלים. הנה, אמרתי את זה. עם זאת יש שם כמה תוכניות מעניינות. ולראות אנימציה על מסך קולנוע גדול בחושך זה כמעט תמיד עדיף לעומת מסך מחשב קטן ומהבהב.



יום עיון לאנימטורים במסגרת פסטיבל האנימציה בסינמטק תל אביב.
פרטים באתר האיגוד.


היער המעודן   The exquisite forest
גוגל ומוזיאון האמנות TATE בשיתוף פעולה אנימטיבי: פרויקט אנימציה מודולרי שבו כל מי שרוצה יכול להשתתף. הרעיון הוא שמישהו מתחיל אנימציה ומעביר אותה הלאה וכך הוריאציות מסתעפות. יש שם כמה דברים יפים. וכמה דברים שמתחילים יפה ומתחרבשים בהמשך.

דירה להשכיר. של הדס שפירו בוגרת טריה מויצו חיפה2012.



"צעצועים רעים 2" הוא סרט אנימציה צרפתי קצר ונהדר שאדם סנדלר הולך לעשות ממנו פיצ'ר. באסה.

חוץ מזה, פיקסאר עובדים על נמו 2 ואפילו מר שמח כנראה יקבל פיצ'ר.

סרטון נחמד על אקטינג באנימציה מסטודיו SPA:


קול קורא לאמנים וגם הקול קורא הם שני ניוזלטרים שמעדכנים באופן קבוע על הזדמנויות לאמנים. חלקן מתאימות לאנימטורים. חוץ מהם יש כמובן את דף הפייסבוק בנושא מטעם איגוד האנימציה.

Animation Insiders eBook 
ספר דיגיטלי על תהליכי עבודה של אנימטורים שונים. נראה מעניין:

החממה לקולנוענים "קאן זה כאן" יצרה את לוח הפסטיבלים\הגשות\דד-ליינים המושקע הזה. שאפו. אם תכנסו לעמוד שלהם תוכלו להטמיע את הלוח בלוח השנה שלכם בגוגל. (או פשוט ללחוץ על הכפתור פה למטה).

ולסיום, מאמר נחמד על טעויות נפוצות עם דמויות ממוחשבות.

תגובות

  1. הסיקוול לנמו הייתה שמועה שהוכחשה על ידי אנדרו סטנסון:
    https://twitter.com/andrewstanton/status/225380771039420416

    אבל אם אני כבר מגיב, אני רוצה לשבח אותך על הבלוג המעולה. אני קורא פה כבר הרבה זמן ונהנה מכל רגע.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? אני חשבתי שזו היתה ידיעה רשמית.

      מחק
  2. וווואווו איזה סרט מגניב (bad toys)!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ככה בדיוק גם אני הרגשתי. אחד הדברים הכי כיפים שראיתי זה שנים! למה סרטי סטודנטים הם תמיד מהורהרים כאלה? למה לא קצת אקשן? צחוקים?! (אמר זה שעשה סרט על יום כיפור...)

      מחק

הוסף רשומת תגובה