חואן פאבלו זרמלה מתארח ב"ספיר"

חואן מגיע לארץ והוא יארח במכללת ספיר ב14.3.13.\
כמידי שנה המכללה מזמינה אישיות אנימציה בכירה כדי לקיים סדנה מרוכזת לתלמידים (הלוואי והיה לנו כזה דבר בבצלאל). הסדנה היא לסטודנטים אבל המפגש עם חואן פתוח לקהל הרחב. מי שמעוניין בהסעה מתל אביב ללא תשלום שיתאם עם רועי לוי, בטלפון 0507113570.

אז מיהו חואן פאבלו זרמלה? שאלה טובה. השם לא צלצל לי מוכר אבל הסרטים שלו דווקא כן.
הסרט הכי מפורסם שלו הוא לומינריס. סרט פיקסלציה עטור פרסים ("פיקסלציה": טכניקת אנימציה שהיא מעין סטופמושן בבני אדם כמו "שכנים" של נורמן מקלרן או "Her morning elegance" של מירב ויובל נתן)

(עוד בפנים)

עוד סרטון שלו שאני נורא אוהב הוא "באופרה":


בסטודיו:


אלה הפרטים לגבי הביקור שלו בספיר:
הביקור של חואן פבלו זרמלה בספיר יתקיים ב- 10.3.2013-14.3.2013
חואן פאבלו זרמלה (Juan Pablo Zaramella) מבואנוס איירס ארגנטינה, הוא במאי ואנימטור עצמאי. אחרי שסיים את לימודיו במכון אומנויות המסך באבלנדה כבמאי אנימציה, חואן פבלו החל לכתוב, לביים ולהנפיש סרטים אישיים. כל סרטיו העצמאיים זכו לפרסים בפסטיבלים הנחשבים בעולם. בארגנטינה חואן פבלו זכה בסרט השנה כבר שנתיים רצופות. כתוצאה מההכרה שקיבל בסרטים אלו, הוא החל לעבוד כבמאי ואנימטור עבור מספר רב של חברות, וביים פרסומות למספר רב של מותגים בינלאומיים. ב2010 כל סרטיו של חואן פבלו הוצגו בהקרנה מיוחדת בפסטיבל אנסי בצרפת, הפסטיבל החשוב לאנימציה בעולם. סרטו האחרון, לומינריס (Luminaris) זכה ביותר מ200 פרסים ברחבי העולם, כולל פרס הקהל ופרס (FIPRESCI) בפסטיבל אנסי 2011.

במסגרת ביקורו בארץ זרמלה יעביר סדנת אמן בת שבוע לסטודנטים של שנה ב' אנימציה, ובשיתוף סטודנטים שנה ב' מסלול פסקול. הסדנה תתרכז בהפקת סרטון קצר בטכניקת פיקסלציה, טכניקה היוצרת השלייה של תנועה בחפצים דוממים בגודל טבעי, לרבות בני אדם, שנראים כבובות בעצמם בטכניקה זו.
הסטודנטים יעבדו חמישה ימים מרטוניים במירוץ נגד השעון על מנת לסיים את הסרטים בזמן, כולל פסקול ומוסיקה.

ב14.3, יום חמישי בשעה חמש, תתקיים הקרנה סגורה להגשת העבודות השונות שנוצרו במהלך הסדנה.
מאוחר יותר באותו יום, בשעה שבע, תתקיים כיתת אמן והקרנת סרטים של זרמלה בנוכחות הבמאי, כולל הרצאה קצרה ושאלות ותשובות. הקרנה זאת פתוחה לכל המכללה, ותפורסם גם בקרב הבוגרים.
בערב תתקיים מסיבה של מסלול האנימציה בקיבוץ דורות, לנעילת הארוע.


את עבודותיו של זרמלה ניתן לראות באתרו:
http://www.zaramella.com.ar/
או בערוץ שלו ביוטיוב שלו, כולל עבודות שנעשו במסגרות דומות בכל העולם
https://www.youtube.com/user/jzaramella




***
עוד כמה דברים לאנימטורים:

איגוד התסריטאים ופסטיבל סרטי הילדים והנוער פותחים מסלול ייחודי לכתיבת פיצ'רים לילדים. הפרויקטים המצטיינים של המסלול יזכו במענק פיתוח תסריט בסך 20,000 שקל. פרטים פה:
http://www.kolnoan.co.il/news/news.aspx?newsId=6753

וכזכור בפסח:  פסטיבל אנימיקס וכנס קיפריים בסינמטק תל אביב.

תגובות