פרחי קיר וטכניקות עבודה בפלאש

כמה הוכחות שהפלאש עוד לא מת. (בהנחה שהדוגמאות שאני מביא הן באמת בפלאש...)

THE LINE מציגים את "פרחי קיר", יופי של סרטון שבו מככבים האנשים שמסתכלים על המסיבה מהצד. (מזכיר לי את עצמי, לבוש בשמלת בלט משוטט שיכור במסיבת פורים הבצאלאלית הראשונה שלי). הסרט מכיל עירום קל.

המשך
אקסטנשנים לפלאש שמתי פה: https://copy.com/0EtBdIKayhhE 
אולי אני טועה וזה לא היה בפלאש. אבל זה ממש מזכיר לי את הסגנון קו של "ארנסט וסלסטין" (2013).
למי שלא מכיר "ארנסט וסלסטין" הוא סרט צרפתי נהדר באורך מלא שנעשה בפלאש שעובד וסוגנן להראות כצבעי מים.
Ernest et Célestine model sheets
הטריילר:


פנסיל טסט:







בבלוג שמאחורי הסרט יש עוד דברים יפים: http://www.franceinter.fr/blog-ernest-et-celestine-l-histoire-d-un-film-la-fabrication-de-l-animation

נמשיך עם הבאנר הפלאשי המופלא והאינטרקטיבי של דויד בסנייאר. עברו עם העכבר על הדמויות. זה מעולה!
דויד עושה שימוש מבריק בפלאש ובעיקר בשילוב העדין בין קלאסית, סימבולים ושימוש דינאמי באלמנטים כדי להוציא אותם מהקשיחות הפלאשית האופיינית. 

טוטוריאל פלאש שהכין:


גם "גאמבול", שמשלב טכניקות מרובות, עושה שימוש חכם בפלאש כדי לשלב קלאסית עם סימבולים:
אנימציה: גלילאו דספרטי:


אנימציה: טום בקר






 ובפעם הראשונה אני מעלה פה סרטון ממקום העבודה שלי "עת הדעת". משלי איזופוס
על האנימציה הנהדרת בסרטון זה: דרור דוידוביץ.

תגובות