החתול חזר

בהמשך לפוסט על כלבים, הגיע תור החתולים.
חתולים מונפשים זה דבר שעובד מצוין. שפת הגוף שלהם מאוד אקספרסיבית ומאופינת והאישיות שלהם לא דורש האנשה, היא מתקשרת בעצמה. אז הנה מקבץ של סרטי אנימציה שאומרים משהו על מערכת היחסים בינינו לחתולים.
הסרט הראשון הוא כל כך קלאסי שמגיע לו פוסט משל עצמו. אין מקבץ אנימטיבי שלא מכיל אותו. "החתול חזר"' המבוסס על שיר עם, הוא סרטו של קורדל ברקר שעשה שלושה סרטים בסך הכל למרות ההצלחה לה זכה הסרט הזה. הסרט, מבית NFB, עוסק במר ג'ונסון, שמנסה להפטר מחתול שהשתלט על חייו. אבל החתול מתעקש לחזור עד הסוף הנורא. סרט מצחיק ואנימציה מצוינת. את הסרט ניתן לרכוש כאן.


מקוטו שינקאי (אנימטור מדהים, בפעם אחרת) אחראי לקטע המקסים הזה שעוסק במה שחתולים באמת מרגישים כלפינו, ידידי דרור דוידוביץ' טוען שזה חלק מסדרה של סרטונים שעוסקים בחתולים. אין לי מושג:


החתול של סיימון, הלהיט הויראלי ואחד מהקונספטים המוצלחים לסדרת אנימציה אינטרנטית, מתאר בפשטות את שגרת יומו של חתול בית. כמו גרפילד רק בלי מחשבות סרקסטיות ובלי ימי שני:


ואי אפשר בלי השיר "כל אחד רוצה להיות חתול" של דיסני. חתולים בצמרת.


תגובות

  1. יופי של פוסט, נהניתי ממנו באופן מיוחד. תודה.
    חתולים הם חיה נהדרת ומאוד לא מובנת. מי שנותן להם הזדמנות לא מצטער.

    אני אוהב מאוד את ג'יג'י מ"שירות המשלוחים של קיקי" (מיאזקי). ביפנית הוא קיבל קול kawaii דקיק, באנגלית הוא קיבל את קולו הנמוך יחסית של פיל הרטמן הי"ד ואיכשהו שניהם הולמים את הדמות.
    יפנית: http://www.youtube.com/watch?v=SONsxNu94rE
    אנגלית: http://www.youtube.com/watch?v=91nQLYH0cy4

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. מודה באשמה, לא צפיתי בקיקי. הסבלנות שלי למיאזקי משתנה מעת לעת. אז אני מבין שקיקי צריכה להכנס לרשימת צפיה?

      מחק

הוסף רשומת תגובה