הסמוראי היהודי ועוד מנדב נחמני



נדב נחמני מציג סרט סמוראים יהודי לכבוד חנוכה. אני חושב ששלושה סרטים כבר מותר לכנות "טרנד". כבר היו פה כמה טוויסטים על נושאים יהודיים. בקישור הזה נמצא סרט האנימה היהודי שלי ושל יואב לוסטיג, ופה "אל נקם" - סרט הסמוראים היהודי המשובח של יונתן פופר שנעשה לפני כשנה כפרויקט גמר בשנקר.

נדב על הסרט:
"לפני כחודשיים פנה אליי חבר (חרדי) שאני מכיר מהשכונה שלי, ושאל אותי אם הייתי רוצה להכין סרטון חנוכה אנימציה למגזר דתי חרדי לארגון שעוסק בהסברה ליהדות בין היתר.
דיברנו על זה שהמגזר הדתי/חרדי לא נחשף כל כך לסרטים, סרטים קצרים או אנימציה והרעיון לעבוד על משהו כזה נראה לי מעניין.
פיתחנו רעיון לסרטון קצר והוא היה קצת יותר מידי מופרע בשביל הארגון שרצינו להציג את זה עבורו, אבל כל כך התלהבתי מהקונספט ומהדמות שפשוט החלטתי להמשיך לעבוד על הסרט בשביל הכיף.
התחלנו להריץ את הסרט ויחד עם ההתלהבות שלנו הצטרפו עוד אנשים יצירתיים ומוכשרים שרצו לעזור בהתנדבות ויחד הצלחנו להרים הפקה קטנה, היה לנו צלם, מלחין, שחקנים, וככה הצלחנו תוך זמן קצר מאוד להפיק סרטון של כמעט 4 דקות.
רציתי לעשות סרט שגם חילונים וגם דתיים, יהודים בחול, יהודים בארץ, וגם לא יהודים יוכלו לראות ולהנות ממנו(למרות שיש הרבה בדיחות וגגים שאולי רק יהודים יבינו) ולאחל לכולם חג חנוכה שמח...וזה מה שיצא..."





MOVING PICTURES הוא סרט הגמר המצויין שלו. כדאי לראות את כולו, הוא מפתיע בהתפתחות שלו:

אוהבים סרטים יהודיים בז'אנרים מגוונים?  הנה המערבון היהודי "דער מנטש" של וניה הימן:

תגובות