טרמפ על מטאטא, הסרט המלא:
יש בסרט כמה עקרונות בימוי שעובדים מצויין:
1. הפריים תמיד אסתטי, תמיד בקומפוזיציה מדויקת ונקיה.
2. מעברי שוט מוצדקים. כלומר, המצלמה משנה זוית רק כדי לתת לנו אינפורמציה חדשה. ולא משיקולים אסתטיים או אחרים.
3. שינוי במצב הרוח. הדמויות כל הזמן מגיבות, חושבות, משתנות. בכל שוט אנחנו לא רק יודעים מה אנחנו רואים אלא אנחנו חווים בשינוי מסויים.
קראתי מאמר מעניין על שינוי כמרכיב משמעותי במשחק בבלוג של קרלוס באנה העוסק במשחק (אקטינג) בהקשר לאנימציה. הוא מנתח שם את הסצינה הזאת מהסרט "גן עדן", שבה אישה (קייט בלאנש) נחקרת על הטמנת פצצה במשרד. במהלך החקירה מתברר לה
שנהרגו ארבעה חפים מפשע באירוע.
1. הפריים תמיד אסתטי, תמיד בקומפוזיציה מדויקת ונקיה.
2. מעברי שוט מוצדקים. כלומר, המצלמה משנה זוית רק כדי לתת לנו אינפורמציה חדשה. ולא משיקולים אסתטיים או אחרים.
3. שינוי במצב הרוח. הדמויות כל הזמן מגיבות, חושבות, משתנות. בכל שוט אנחנו לא רק יודעים מה אנחנו רואים אלא אנחנו חווים בשינוי מסויים.
קראתי מאמר מעניין על שינוי כמרכיב משמעותי במשחק בבלוג של קרלוס באנה העוסק במשחק (אקטינג) בהקשר לאנימציה. הוא מנתח שם את הסצינה הזאת מהסרט "גן עדן", שבה אישה (קייט בלאנש) נחקרת על הטמנת פצצה במשרד. במהלך החקירה מתברר לה
שנהרגו ארבעה חפים מפשע באירוע.
***
טריילר לטרופותי:
טרופותי הבן:
![](http://2.bp.blogspot.com/-XNKQ0UVkOSM/T9R6s7eUP1I/AAAAAAAABm0/36PqpHLoo8Q/s320/gc_heidschoetter.jpg)
תסריט צבע של טרופותי הבן:
קומפוזיטינג של טרופותי:
תגובות
הוסף רשומת תגובה