דברים שקורים

כמה אירועים קרובים. אבל הכי חשוב: ביום שני הבא 28.10.13 יחול יום האנימציה הבינלאומי. זהו גם היום בו אני מתחיל ללמד במינשר לאמנות אנימציה. אני מקווה שלא להפלות שום בית ספר אחר ולפרגן, לבקר ולקטול את כולם בצורה שווה והוגנת. אם אתם מרגישים אחרת, אשמח שתעירו לי על כך.
כמו כן הבלוג לא ישמש כפלטפורמה פרסומית אלא ממשיך להיות משהו אישי פרטי שלי שמייצג אך ורק אותי.
הנה טריילר של בוגרי מינשר 2013. שכמה מהם סקרתי בבלוג:


מהניוזלטר של צביקה אורן: 
"לרגל יום האנימציה הבינלאומי ולכבוד תחילת שנת הלימודים, מנשר לאמנות– המחלקה לאנימציה ואסיפ''א ישראל שמחים להזמינכם להקרנת מבחר סרטים מפסטיבל שטוטגרט 2013
יום ב' 28/10 בשעה 18:15 באודיטוריום מנשר. רח' דוד חכמי 18, ת"א. הכניסה חופשית. 03-6807090

חוץ מזה. אסיפא ישראל מציע תוכניות להקרנה:
יום האנימציה הבינ"ל. מוצעות תכניות מפורטוגל, סין, יפן וארה"ב (אסיפ"א מרכז – אטלנטה). ניתן לשאול תכניות אלו ואת השלוש מפסטיבל שטוטגארט 2013 לטובת ארגון אירוע לרגל יום האנימציה הבינ"ל בין 28.10 לסוף נובמבר.
אם את/ה מעוניין/ת לארגן אירוע/הקרנה לרגל יום האנימציה (בסטודיו, מוסד לימוד, מרכז תרבות או במסגרת פרטית) – נא לתאם בהקדם עם אסיפ"א ישראל Asifa.israel@gmail.com"

עוד... 
כנס התעשיה השנתי ל מעצבי ואנשי קריאייטיב ותוכן.

כבר הרבה שנים שירושלים מנסה את כוחה בלהפוך למרכז אנימציה. זה לא ממש הלך עד עכשיו למרות הכוונות הטובות. הנה יוזמה חדשה שאת פרטיה איני מכיר.



תחרות שאיני יודע מה מטרתה:

ומדף איגוד האנימטורים:
יום רביעי שבוע הבא! Chris Avellone היוצר של משחקי RPG מדהימים ואחד המקימים של Obsidian Entertainment יקיים סשן Q&A אצלנו בירושלים דרך Google Hangouts - כולם מוזמנים!להרשמה:
https://www.facebook.com/events/533694096709807/

ובנוסף.
כבר כתבתי על הקורס אונליין החינמי על עתיד אמנות הסיפור "future of storytelling". הקורס באנגלית ויתחיל ב25 לאוקטובר יהיו בו שיעורים ברשת עם מטלות בית. כבר לא מעט ישראלים נרשמו.להרשמה: https://iversity.org/courses?r=91c7f (הקורס השלישי  ברשימה) דף 

תגובות