}

פברואר 05, 2012

סקר קוראים

לבלוג יש קוראים אבל יש מעט מאוד תגובות. לכן קשה לי לדעת מי אתם, הקוראים, ומה מעניין אתכם.
בהתחלה לא חשבתי שיקראו את הבלוג. לפחות לא ידעתי כמה. אבל מספר הקוראים גדל ואיתו מחשבות לגבי העתיד שלו. בהתחלה חשבתי שאני אכתוב את הגיגיי ואעלה חומרים בנושא אנימציה למען דור האנימטורים העתידי דובר העברית. אבל דרכם של בלוגים היא בדרך כלל שונה: הם עדכניים יותר. ובאמת יש המון מידע שרץ ברשת ומתעדכן כל הזמן בנושא ומהווה בשבילי אתגר לשמור על איזון בין הרצון להביא מידע מקצועי עכשווי לעומת עיון מעמיק ואיטי באמנות המופלאה הזו.

בבקשה תענו על הסקר. זה מאוד יעזור לי להתכוונן הלאה.
אני בעיקר אשמח לכל הערה שתכתבו גם פה וגם בכל פוסט אחר. אני מצפה לזה. תקשורת דו צידית היא דבר מבורך.
כל טוב ותודה מראש
יוני
(הסקר נסגר)


Survey hosted by Surveylyzer



נ.ב. אני מתלבט גם לגבי תדירות הפוסטים. אני חושש מהצפה של מידע שהיא יותר גרועה מלא לקבל מידע בכלל. לשם כך, יש את עדכוני הטוויטר שם אפשר להתעדכן בתכנים טריים מתחום האנימציה בלי כל הבלה בלה שמסביב.