הטיסה של ענבל ברידא. (בצלאל 2013)

בא לי להגיד "קבלו את רבקה שוגר הישראלית".. אולי זו הגזמה אבל זה הבלוג שלי. אז אני אעשה מה שבא לי.
סרט הגמר של סטודנטית אחת(!) שבראה עולם וזרקה אליו שתי דמויות הרפתקניות. סרט סטודנטים נדיר מאוד כמעט מכל בחינה במושגים ישראלים (המבנה הסיפורי, העיצוב, מקורות ההשראה, הבימוי ואפילו האנימציה עצמה שהיא פשוט "אנימציית דמות"). הוא נראה כמו חלק מסיפור גדול יותר ומסקרן לדעת מהו. היוצרת מגדירה את העלילה כ-Sismance, סרט על אחוות נשים. המקבילה הנשית לBROMANCE: אחוות הגברים (תרגום לא מדוייק, זה רומאן-חברות למעשה).
תהנו!




ענבל
"רציתי בעיקרון לעשות סיפור הרפתקאות שאפתני יחסית במיקום מעניין ועם הרבה התרחשויות , על נושא מאוד נדיר בסרטי הרפתקאות\פנטזיה\מד"ב או אנימציה מהמערב' שזה חברות בין שתי נשים. בעוד ז'אנר הbromance נפוץ ומקובל, sismance זה דבר שכמעט לא קיים לצערי. הסיפור עבר הרבה גרסאות, עד שבסוף התיישבתי על משהו שהוא לא מתוחכם במיוחד מבחינת המסר שלו, מאוד אופטימי, ושם את מערכת היחסים בין שתי החברות במרכז. על הדמויות אין הרבה מה לומר, הדבר הכי חשוב בשבילי אצלן היה להעביר את השונות ביניהן ואת החיבה שלהן זו לזו דרך המראה והאקטינג. מתי אני אהפוך את זה לסדרה? מי יודע. :) אולי יכול להיות נחמד לעשות לזה קומיקס קצר..."

קחו משהו טוב ממנה: ניהול יומן הפקה בטמבלר מקל מאוד על שיתוף וניהול דיאלוג עם העוקבים. תראו איזה יופי של בלוג היא הקימה:
http://greyannis.tumblr.com



The two main characters for my film. I really need names for them, anyone has an idea?
In two days I have to pitch it in front of some teachers, show an animatic (I’ve got like, half an animatic? gulp) and talk about the film… I still don’t know which teachers it will be, so I’m super stressed - My film is fantasy and a bit anime -esque and cutesy, and some of the teachers don’t like that kind of thing and even look down on it as “children’s stuff”. I really hope I’ll get some of the more tolerant teachers, but I can never count on luck. 
So I think I’m going to bill my film as a feminist film for young adults (or children, depends on the teachers I’m gonna have to pitch to) it doesn’t have an overt feminist message or preach girl power, but it shows two women in a fantastic setting having an adventure and ends up with a positive message about female camaraderie, something that’s pretty rare in western animation (with the exception of MLP?).



לא סטוריבורד אלא איורים של רגעים מרכזיים בסרט.








Trying to decide what kind of style to use for my backgrounds…. Having a hard time with it.
I’m not sure about this one, it seems a bit too messy.

טסטים של אנימציה:


Been focusing more on rough animation lately, so nothing much to post…image

I kinda like animating hair. Not clothes though.

Clean up test
Ugh I’m really sick again :(

עוד:

image

זה מזכיר לי שבאדוונצ'ר טיים יש פרקים עם דמויות בגרסה מינית הפוכה לזו של הדמויות הרגילות.
חוץ מבימו. שהוא א-מיני או דו-מיני או מה שזה לא.

תגובות