ג'ספר קופרס

האתר של ג'ספר: http://jasperkuipers.com/

אני אוהב אנימטורים שמתייחסים לעצמם כאמנים. ג'ספר קופרס מנסה למתוח את גבולות האנימציה ושווה להציץ בעבודות שלו.

"בעבודתי אני מנסה להשתמש בתכונות המולדות של האנימציה לספר סיפורים ספציפיים שלא ניתן בכל צורה אחרת. השימוש בסמלים ודימויים באנימציה והאפשרות להפשיט את המציאות מכל הרעש, הופך את המדיום למתאים במיוחד לזיקוק בהירות מתוך הכאוס. צורת אמנות זו נושאת דומה למדי לסרט רגיל, אבל מצד שני היא שונה במהות ובדרך בה היא נבנית. המתח שהיא יוצרת הוא משהו שאני להוט לנצל לצורך היצירה שלי. צורות אמנות אחרות כגון פיסול, ספרות ואמנויות במה גם חולקות מאפיינים עם סרט אנימציה. בהיותי מודע לכך, אני יכול להשתמש באלמנטים וקלישאות מתחומי תקשורת אלה לטובתי, אבל אפילו יותר מכך; לפסול גם אותם משימוש."


מחווה לסיינט קריספין. חלק מאפליקציה שעוסקת בהדרכת טיולי אופניים ומשלבת קטעי אמנות. בסרטון מחווה לקריספין הקדוש, הפטרון של פועלי עיבוד העורות בהולנד.


וזה מיצב בו דימוי מועתק שוב ושוב לכדי יצירת אנימציה מפורקת:


עבודות נוספות בערוץ הוימאו:
https://vimeo.com/user2820121/videos




תגובות