בשוטף: סדנת סטוריטלינג ויזואלי של סקוליזם מגיעה ארצה *והנחה לקוראי הבלוג

https://www.wonderarthouse.com/storytelling

נועה קציר, חברה של הבלוג, הקימה את Wonder House במטרה להביא ארצה סדנאות של מיטב אמני הארט הבינלאומיים.
ב7-8 ליוני תתארח במוזאון ארץ ישראל בתל אביב סדנה בת יומיים על אמנות הסיפור החזותי (Visual Storytelling) של סקוליזם אותה יעבירו בובי צ'ו, סם נילסן וקיי אסדרה.

עבור קוראי הבלוג "שוליית הקוסם" תינתן הנחה בסך 10% 1440.00 שח במקום 1600.00שח
קוד הנחה Kosem בהרשמה: https://www.wonderarthouse.com/storytelling

בערוץ היוטיוב של Schoolism תוכלו לטעום ממה שיש להם לתת:



עוד מידע על הסדנא:
"Wonder Workshops  מארחים לראשונה בארץ את בית הספר המקוון הידוע סקוליזם schoolism.com בסדנא ייחודית בת יומיים בסימן סטוריטלינג ויזואלי.
בסדנא יתארחו האמנים המובילים בתעשיית הבידור והמשחקים בובי צ'ו, סם נילסן וקיי אסדרה.
הסדנא תכלול 2 ימים אינטנסיביים של הרצאות על טכניקות, פיתוח אישי ואמנותי, פיתוח רעיוני, עיצוב דמויות, תרגיל מעשי וביקורות בהשתתפות הקהל, סקירת פורטפוליו עם קיי אסדרה, דוכן הדגמה של מוצרי וואקום + תחרות נושאת פרס באדיבות וואקום והנחה מיוחדת למשתתפי הסדנא, וערב מפגש מיוחד עם האמנים על בירות ב"תדר". 
הסדנא תתקיים בתאריכים 7-8 ליוני במוזיאון ארץ ישראל, תל אביב.

בובי צ'ו הינו אמן קונספט ומעצב יצורים ידוע ומבוקש ביותר בתעשיית הסרטים והמשחקים העולמית.
יחד עם אשתו  קיי אסדרה הוא הקים את Imaginism Studios ובית הספר המקוון הידוע לאמנות schoolism.com במטרה לספק חינוך אמנותי זמין ומהמעלה הראשונה לכל אחד בעולם.
הוא ידוע במיוחד עבור סגנונו הייחודי המשלב בין חמוד ל"קריפי" ומפורסם על עבודותיו על סרטי "אליס בארץ הפלאות" ו"אליס בארץ המראה" של טים ברטון.
הוא זכה לאחרונה בפרס אמי 2016 ומועמד לשני פרסי אנני 2017 על סדרתו המקורית "ניקו וחרב האור" המשודרת באמאזון פרייחם ועולה בקרוב לעונה שניה.

קיי אסדרה ידועה בשל סגנונה העדין ושובה הלב. יחד עם בובי היא הקימה את אימאג'ינזם סטודיוז וסקוליזם, ועובדת בעיקר בשלבי הפיתוח המוקדמים של סרטי אנימציה ופיצ'רים.
בין סרטיה הידועים נמצאים סרטי "אליס" של טים ברטון "הגרינץ 2018" והיא זוכת פרס אמי 2016 ומועמדת לשני פרסי אנני 2017 על "ניקו וחרב האור" אותה יצרה יחד בובי!

סם נילסן הוא אמן קונספט ומאייר העובד בעיקר עבור משחקי מחשב. הוא ידוע בשל עבודותיו למשחקי "דיסני אינפינטי" "שרק" "ההוביט" ועוד.סם נחשב למומחה בכל הקשור לתאורה וטקסטורות באיור ועיצוב,
 וגישתו המדעית נותנת כלים מאוד מדוייקים ומובנים להעברת מסר ואווירה באיור.

אתר הסדנא: www.wonderarthouse.com/storytelling 

תגובות