עזרים לאנימטורים: אתרים מומלצים ובלוגים שחובה להכיר!


הרשומה הכללית: https://shulyathakosem.blogspot.com/2019/10/MEGAPOST2019.html

אלו האתרים והבלוגים שאני ממליץ עליהם וקוראי הבלוג מוזמנים להוסיף משלהם בתגובות. לפני כן אני מזכיר שהבלוג שאתם קוראים כרגע הוא בפועל המאגר הגדול ביותר בעברית שאני מכיר בנושא אנימציה. לא נעים להיות הנחתום שמעיד על העיסה אבל יש פה כמעט 1,000 רשומות בנושאים שונים הקשורים לאנימציה. ובעיקר: עזרים לאנימטורים בשוליית הקוסם וגם #רשומות מומלצות. בלוגים הם עדיין דרך רגועה ואישית לקריאה על אמנות (בטח לעומת פייסבוק) וזו אחת הסיבות שהבלוג הזה עדיין חי ונושם.

*טיפ*
רוצים לעקוב באופן קבוע אחר בלוגים שאתם אוהבים? בשביל יש את FEEDLY שאוסף לכם FEEED לפי בקשתכם מבלוגים ואתרים שונים על בסיס RSS. אני משתמש בו שנים ושומר דרכו מאמרים אהובים.
הכנתי גם קובץ של העדכניות אחריהן אני עוקב בנושא אנימציה. ניתן לייבא ישירות לפידלי. כאן:
פידלי: https://feedly.com//
עדכניות שאני עוקב אחריהן בנושא אנימציה לייבוא לFEEDLY (הורידו את הקובץ, פיתחו חשבון חינם בפידלי וייבאו לשם את הקובץ)

בלוגים ואתרים מומלצים בעברית:
באנגלית:

אתרים על אנימציה by team עזרים לאנימטורים

*תודה לגרגורי מגיד על העזרה.

תגובות