דלג לתוכן הראשי

דפי דמות- מיקי מאוס וחברים

זה לא פוסט מעמיק על אישיותו של מיקי. זה יהיה בפעם אחרת, אני מקווה, כשאבוא לדון ב"שוליית הקוסם", פסגת הקריירה שלו.
עם זאת, בספרון המוטמע פה, תימצאו את הcharacter sheet של דיסני לדמויות הקלאסיות (גרסה עדכנית של הדמויות אבל במראה הקלאסי).
אחד הדברים שמאפיינים "דף דמות" טוב בעיניי הוא כזה שבאמת יש בו זיהוי של המשחק הספציפי של הדמות ולא משהו שבלוני. קחו את דונלד דאק לדוגמה, בלי הדף הזה לא הייתם יודעים איך הוא כועס. ההבעות שלו אינן תוצר ישיר של המבנה הפזיולוגי שלו אלא של האישיות שלו. וזה חלק ממה שנהדר בו.
בפוסט "לוני טונז בתלת מימד" תוכלו למצוא את ה- character sheets של הלוני טונז.

Mouse Works Model Pack



עוד על מיקי:

פנסיל טסט נהדר של סצנת משחק של מיקי מתוך פוסטים בבלוג של מייקל ספורן על "החייט האמיץ":


img371
img372
img373




מודל שיט אלטרנטיבי של וורד קימבל


מה שבהמשך לקוח מהבלוג art of disney

15634975_02
img068
img069

Steamboat Willie (1928):
52897_118731_3
img053un2_02
se
img085
When the Cat’s Away (1929) :
christies_940618_279     christies_940618_279     christies_940618_279     christies_940618_279
The Jazz Fool (1929) :
The_Jazz_Fool__1929_
The Chain Gang (1930) :
christies_940618_036
The Picnic (1930) :
christies_941216_078
Fishin’ Around (1931)
img077
The Beach Party (1931)
christies_940618_056
img072
The Duck Hunt (1932)
img076
Barnyard Olympics (1932) :
img070
The Mad Doctor (1933) :
The_mad_doctor
The Mail Pilot (1933) :
MailPilot_0255a_5_980
MailPilot_0730a_5_980
MailPilot_0070b_5_980
MailPilot_0249a_5_980

MailPilot_0072b_5_980
MailPilot_0073b_5_980
Puppy Love (1933) :
img071
The Pet Store (1933) :
img075
Gulliver Mickey (1934) :
img073
Gulliver_Mickey__1934__02
Mickey’s Steam Roller (1934) :
Steam225
Two Gun Mickey (1934) :
TwoGun_002
TwoGun_0350_1_5_980
20598348
Mickey’s Man Friday (1935) :
img074
The Band Concert (1935) :
BandConcert_1182_DSC_4065b_5_620
img084
Mickey's Service Station (1935) :
MickeysService_0232a_5_980
MickeysService_0392_1_scan_5_980
Mickey's Garden (1935) :
vintage_mickey13
Mickey's Grand Opera (1936) :
storystruc02_big_02
Mickey's Circus (1936) :
miceduck03_big
The Worm Turns (1937) :
img082
Magician Mickey (1937) :
MagicianMickey_1186_DSC_4075b_5_980
Mickey's Trailer (1938) :
MickeysTrailer_0082a2_3_3x5
img079
Mickey's Parrot (1938) :
Parrot
Brave Little Tailor (1938) :
Willie_208
miceduck04_big
img081_02
img080
Society Dog Show (1939) :
SDS104
L'Apprentie Sorcier (1940) :
Mickey_2_sor
1442351693_d99b205396_b
1443276162_b158300d1c_b
Tugboat Mickey (1940) :
Tugboat74
Little Whirlwind (1941) :
LittleWhirl_Mickey_0234a_5_980
File0021
File0023
Mickey et le Haricot Magique (1947) :
miceduck06_big
willie2_03
Sources :
Walt Disney, un Américain Original de Bob Thomas (éditions Dremland) - Walt Disney - L'Age d'Or de Pierre Lambert (éditions DéMons et Merveilles) - Catalogue de l'exposition Il Etait une Fois Walt Disney - The Cowan Collection

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

CUPHEAD משחק בסטייל אנימציה קלאסית

המשחק CUPHEAD (ראש-ספל) מתאר מסע הרפתקאות של שני ראשי ספל בעקבות התערבות כושלת עם השטן.
לא רק שהמשחק מאופיין בסגנון האנימציה של האחים פליישר אלא שהוא גם נעשה באותה הטכניקה! מצוייר על נייר וצבוע ידנית (רק צביעת הדמויות בפוטשופ) והרקעים בצבעי מים. התוצאה באמת מקסימה ונאמנה למקור ההשראה:



לקניה: http://store.steampowered.com/app/268910/Cuphead/
אתר המשחק: http://www.cupheadgame.com/ המשחק נוצר על ידי סטודיו MDHR. 11 דקות מהמשחק:


המשחק מורכב מהתייחסויות ליצירות אנימציה קלאסיות מ"עצים ופרחים" של דיסני, דרך "מיקי בארץ המראה" ועד בטי בופ, פליקס החתול ופופאי.

עדכון: המשחק השיג מליון הורדות בשבועיים. הוא מצליח ואהוב ביותר, גם אם קשה מאוד לנצח אותו.

הרצאה על תהליך האנימציה:






מומלץ: הבלוג של האנימטור ג'ייק קלארק.









קרטון קלאסי אחד מיני רבים שמהווים השראה למשחק: ילדי הנעל, של האחים פליישר

יונתן וסרמן: מלא יצירות מנסות להעלות נוסטלגיה למשהו שהקהל עצמו לא חווה. מה שיפה בקאפהד זה שהוא משחק עם הרעיון של נוסטלגיה,. הוא מסתכל על הסרטים הישנים מנקודת מבט של ריחוק. כשקאפהד ואחיו מהמר…

פסטיבל חיפה תשע"ח נפתח!

פסטיבל חיפה תשע"ח נפתח!

זה מה שיש לו להציע בגזרת האנימציה:
קודם כל תחרות האנימציה הישראלית הקצרה. שם יוקרן הסרט שלי"ניגון" והוא יתמודד מול סרט של שתי סטודנטיות מצוינות שלי במנשר: אלה טבוריסקי ועינת נגר שיצרו את סרט הגמר "קרגו". עוד יוקרנו שם "רה-אורגניזציה של ריקרדו ורדסחיים, מורן סומר ואוסי ולד, "תאים רדומים – Compartments בבימוי דניאלה קופלר ואולי סייס ועוד.מוזמנים להגיע. יום שלישי בבוקר.
לינק: תחרות אנימציה ישראלית קצרה

הטריילר לסרט שלי. עוד עליו פה: https://sites.google.com/view/niggunshortfilm

הכרזה של "קרגו", מנשר 2017:

מיד לאחר התחרות הישראלית יוקרן גם הסרט החדש! הישראלי! באנימציה קלאסית! של חנן קמינסקי "אגדת שלמה".

זו הקרנת בכורה! אגדת המלך שלמה בחיפה.

שני כנסים על מציאות מדומה:
מציאות מדומה בעיר התחתית וכנס ניומדיה: כנס מציאות מדומה וניומדיה


הסרטים הבאים באורך מלא:לאהוב את וינסנט
זומבילניום


סינדרלה חתולה

על 22 חוקי הכתיבה של פיקסאר

החדשות הטובות הן שפיקסאר פתחו סדנת אונליין חינמית לסטוריטלינג בכתובת הזו: הכרות עם סטוריטלינג- PIXAR IN A BOX סדנת פיקסאר מקוונת.
אני כמו הרבה אנשים אוהב את פיקסאר אבל לא את מה שעובר עליהם כבר שנים לא מעטות. חלק מהביקורת שלי עליהם זה הדחף שלהם לרוץ ולספר לחבר'ה איך מספרים סיפור. יש לי תחושה שככל שהם להוטים ללמד הם פחות ופחות יודעים בעצמם. אחד הדגלים של גישת הTED הזו, הקואוצ'ריות המיידית מעוררת ההשראה, הוא "רשימת 22 החוקים לסיפור של פיקסאר" אותם באתי לסקור פה בליווי מחשבות שלי שחלקן מבוססות על מאמרים שקראתי\ראיתי.

הסרטון הפותח של הסדנה:

22 החוקים של פיקסאר בתרגום חופשי והערות:

חוקי הסיפור של פיקסאר הופיעו לראשונה בטוויטר של אמנית הסטוריבורד אמה קוטס ttps://twitter.com/lawnrocket ומשם חרכו את הרשת. אלה לא ממש חוקים אלא אוסף של טיפים לא רשמיים שחושפים מעט משיטת העבודה של פיקסאר.

#1: הצופה מעריך דמות על נסיון, לאו דווקא על ההצלחה.
מה שזה אומר בעצם זה שסיפור עוסק בתהליך והרבה פעמים תהליך פנימי חשוב יותר מחיצוני. זו הסיבה שאינדיאנה ג'ונס יכול היה לא לעשות כלום ועדיין הנא…

Engloutis, סרט סטודנטים של מארטינז לנה וליאו סושל (2017)

סרטיהם של מארטינז לנה וליאו סושל, שני סטודנטים מדהימים מבית ספר ENSAD בצרפת.

לבלוע. הגולם, היצר והיצירה.

עובדים! ליאו סושל

עיצובים מהבלוג של לנה: http://zigomatyc.tumblr.com/






פורמייר

התנהגות בגיימינג - בין מושן דיזיין ואנימציה

התנהגות - בין מושן דיזיין ואנימציה

מושן דיזיין, בעברית: "עיצוב תנועה" הוא השימוש של מעצבי ברודקסט או אינטרקטיב בתנועה ככלי, כחלק מהחויה העיצובית. השם הזה מתאר איזושהי הפשטה של האנימציה: לא עוד "נפש" אלא "תנועה" לא עוד "רגש", "אשליית חיים" ו"אמינות" אלא עיצוב.
עיצוב הוא פונקציונלי. הוא קודם כל מוצר. בניגוד לטכניקה וסגנון שיש בהם מימד אישי העיצוב פונה החוצה אל המודעות של ההשפעה שיש לדימוי או לחוויה על מי שצורך אותה. כשזה מגיע לאנימציה נוצר פער גדול בין גישת עיצוב תנועה לאנימציה במובנה הקלאסי.
קחו למשל את "12 עקרונות האנימציה" של דיסני. איך הייתם מתארים אותם? אילו דוגמאות הייתם מביאים? שועל שזנבו נשרך אחריו כדי לבטא Draging? העמדת דמויות בחלל כדי לבטא את מצבן הנפשי בStaging? ומה קורה כשאתם מנסים להעביר את זה לעולם עיצוב התנועה? זה מה שקורה:



האם אלו 12 עקרונות האנימציה? לא. זוהי המרה שלהם לעולם משיק. יותר מזה, זוהי הפשטה גסה שחושפת את החולשות של 12 עקרונות האנימציה וזה כתוצאה מההקשר, או יותר נכון מחוסר ההקשר של עקרונות…