הירח "LA LUNA" קצר של פיקסאר











ALT
אני אישית מעדיף את הארט על הסרט. למה ליצור מתח בין דורי אם הפתרון הוא מגרפה? או שלא הבנתי מה קורה פה.

תגובות

  1. מבאס טיפה לראות את הלוגו של דיסני הקצת-מאוס (ולא מיקי מ.) בהתחלה. אבל נעזוב את זה.

    זה רק נדמה לי, לפחות מהארט, שיש ניסיון להתקרב קצת לאארדמן? מה דעתך? יש לך אולי דוגמאות יותר טובות לתיאוריה הזו?

    (מה שמזכיר לי לבדוק על מה אארדמן עובדים עכשיו)

    השבמחק
    תשובות
    1. אארדמן דווקא? לא מבין למה. זה דווקא די פיקסארי טיפוסי בעיניי. אבל! במפלצות בע"מ 2 יש דמות מאוד ארדמנית: http://www.moviefanatic.com/gallery/monsters-university-art-terry-and-terri/

      מחק
    2. מגניב :)

      הממ.. כן, כנראה, יכול להיות שהתקבעה אצלי תמונה אארדמנית, משהו שקשור לדמויות חוואים, ואולי קצת בכוח מנסה לחשוב לאן פיקסאר הולכים (ועל הדרך להשלים פערים כי לא עקבתי אחריהם לאחרונה)

      מחק
    3. אני לא חושב שפיקסאר יודעים לאן הם הולכים. אולי מדובר בחרדת הצלחה מאוחרת. הגיעו לפסגה ולא יודעים איך לרדת. ואולי לא.

      מחק
    4. זה לא לגמרי מופרך, מה שגיא אמר. יש באמת משהו באווירה שהוא לא לגמרי פיקסרי (שהרגילו למציאות דמיונית/פנטסטית ביקום שמקביל לעולם הגשמי והיומיומי).
      אמנם הדימוי של ילד דייג והירח הוא מאוד מוכר, אבל לי זה בעיקר הזכיר את Moongirl של לייקה שיצא ב-2005 (http://www.laika.com/details.php?id=350&company=studio) וזה אולי החיבור לשפה "ארדמנית"...
      אגב, הסרט הזה מאוד לא ברור מבחינת סיפור, קצת מקושקש ולא ממש מגיע לשום פואנטה. ונראה הרבה פחות טוב מסרטים אחרים שלהם. הם באמת איבדו את זה?

      מחק
    5. אני באמת לא יודע. היה להם מנעד מסוים בנושאי הסרטים הקצרים כך שקשה לי לומר שיש משהו שהוא לא פיקסרי פה. אולי, אם הבנתי נכון, אתה מתכוון שמוזר שמי שעושה פה את הקסם זה אנשים, כמוני, כמוך, וזה מה שמוזר. שיש פה קסם בלי קסם, בעצם. ושמדבר שגיא אומר אינו מופרך :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה