מי מפחד מהזאב הרע?

סרט אימה ישראלי הוא אירוע.
אמנם "מי מפחד מהזאב הרע" אינו הראשון אבל הוא כנראה סרט האימה הישראלי הראשון שמקבל ביקורות טובות ברמה בינלאומית ולא רק בקטגוריה שלו. היכולת של הקולנוע הישראלי לצאת מהמניירות הרגילות שלו ולעסוק בז'אנרים מגוונים הוא מבורך ולכן לכבוד עליית הסרט (אני אישית לא רואה סרטי אימה. אני עדיין רואה גרמלינים במטבח מדי פעם) אני מביא פה קצת אנימציה שמנסה להפחיד.

אבל קודם כל צחי גראד מדבר על הסרט (לא לילדים!):




ולאנימציה:
פחד(ים) מהחשיכה (2007) הוא סרט צרפתי שבנוי מחמישה סיפורי אימה באנימציה. האמת, הוא לא נראה לי משהו אבל הסרטון האחרון הוא מצויין (דקה 57 והלאה)! זהו סרט אילם על אדם שנכנס לבית נטוש. ארט נהדר וסיפור מצמרר:



"ט זה טואלט" לא מומלץ לצפיה!!!! מאת לי הארדקסל במסגרת אסופה של סרטי אימה קצרים לפי הא"ב.


דרך אגב, שימו לב למשהו מגניב: בסרט ההמשך של דיסני ל"שלושת החזירים" שלושה חזירים אכן תופסים את הזאב, מענים אותו ומתעללים בו בדרכים שונות כדי להוציא ממנו את האמת. אולי זו הייתה ההשראה?




באופן מלאכותי לגמרי דיסני הוציא את הסרטון הזה שמציג לכאורה את תהליך העבודה על הסרט "שלושת החזירים":

תגובות