האם 'ואלס עם באשיר' הוא סרט האנימציה הטוב ביותר אי פעם?


האם "ואלס עם באשיר" הוא סרט האנימציה הטוב ביותר אי פעם?
http://www.theguardian.com/film/filmblog/2013/nov/20/top-10-animated-movies-films
things i hate: vandalism, iron,y lists.לפי הגרדיאן: כן!

מצד אחד, כבוד ופירגון. מצד שני, אין מצב. אני לא חושב שארי ויוני בעצמם יסכימו עם זה.
אין אובייקיטיביות ברשימות כאלה, אבל יש דברים שאישית הייתי מעיף בלי לחשוב מעשרת הגדולים ובראשם: צ'יקן ראן; אחד הסרטים הבנאליים שאני מכיר שאפאחד לא יזכור עוד כמה שנים. ואת "למעלה" גם הייתי מעיף מהעשיריה. אפילו לפיקסאר יש סרטים טובים בהרבה. כל אחד מ"צעצוע של סיפור", לדוגמה. לעומת זאת, פרספוליס וצוללת צהובה הם סרטים נהדרים!
בגדול, רשימות זה דבר נורא.

מקום עשירי: סיפורו של שועל. מישהו ראה?


9. Grave of the Fireflies קבר הגחליליות. אני לא התחברתי אבל מבין.

grave of the fireflies

8. The Iron Giant

IRON GIANT
אני יודע. זה מביך להודות. לא צפיתי בענק הברזל. הנה אמרתי את זה.

7. Yellow Submarine שולללטטטטתתתת

Yellow Submarine

6. Persepolis מרגש מצחיק נהדר.

Persepolis

5. Chicken Run WTF

CHICKEN RUN

4. Spirited Away מצויין

Film Spirited Away (2001)

3. Up (?)

Up film still of old man pulling his house through the air

2. Fantasia מקום ראשון אצלי :)

Fantasia

תגובות