דלג לתוכן הראשי

פריפריה ומבנים נטושים

מבנים נטושים הם דבר מדהים. הם מהדהדים את האפסיות האנושית ומצד שני מעוררים חמלה.

הנה כמה סרטונים יפהפיים על עולם מעשה ידי אדם ללא בני אדם.
פריפריה (2016):


הסרט נעשה על ידי דויד קוקוארד דסולט (DAVID COQUARD-DASSAULT).
בלוג הפקה מהמם: http://coquarddassault.tumblr.com/ 

LOOPS הוא סרטון על עולם בו אין אנשים, רק מכשירים ללא שימוש. של ג'ופרי דה-קרסי Geoffroy de Crécy.

Loops from Geoffroy de Crécy on Vimeo.
הבלוג של ג'ופרי: http://inthatcasesir.blogspot.co.il/


ועולם שבו רק בחתולים נשארו. סרטון של לינאה סטרטה  מקלארט:


HUNTED DREAMS: הסרט הזה כולל אנשים אבל המבנה הנטוש מקבל חיים חדשים במחול ופיקסלציה. סרטם המצליח של ינאי מטראסו ודניאלה מרוז מבצלאל.


כן... מקומות נטושים זה דבר מרהיב.
https://www.pinterest.com/eziosgrandma/abandoned-places/ 

לסיום, קצת ארט של פריפריה:




















פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קליפ חדש בבימוי יוני גודמן CHANGING

יוני גודמן, מבכירי האנימטורים בארץ שאחראי לבימוי האנימציה של "ואלס עם באשיר" ו"כנס העתידנים" יצר קליפ אנימציה חדש לזמרת עדינה אבן-זוהר בשם "Changing". ביקשתי ממנו לחלוק את תהליכי העבודה על הסרט ובנדיבותו: הם מוצגים כאן.



יוני גודמן מספר על תהליכי העבודה שלו על הקליפ ולאחר מכן תמצאו עיצובים ומחקר של מעיין שנער שאחראית על הארט. על האנימציה: יוני גודמן וספי גייגו.

"עדינה אבן-זהר (Adina-E) הזמרת, לואי להב ואשר ביטנסקי פנו אלי עם השיר ופחות או יותר נתנו לי יד חופשית, שזה תמיד תענוג- באופן כללי כל שלב הקונספט והתסריט והארט עבר מאוד חלק. התחלתי מהגיטרה בהתחלה, שזה סאונד שתפס אותי ומייד התחבר לי לויז׳ואל של הפרח על הגבעה, שהזרעים שלו עפים ברוח. משם זה איכשהו נבנה מעצמו- המרחק שעוברים, המפגש עם הנערה וכל ענין הבריחה מהבית וזה איכשהו ישב כמו פאזל על השיר. לגבי האנימטיק, באופן עקרוני בתהליך העבודה שלי אין ממש סטוריבורד ואני גם לא מאמין גדול ב״סטוריבורד יפה״- שהציורים בו יפים ומדוייקים. כגישה אני עושה אנימטיק גס וסקיצתי עם הרבה יותר תנועה ומשחק על חשבון הזמן של צ…

אם הייתי אלוהים -סרטו של קורדל ברקר

השם קורדל ברקר נשמע לכם מוכר? בודאי זה בגלל סרטו המופלא "החתול חזר" (בהמשך הפוסט) שנחשב לאחד מקלאסיקות האנימציה הקצרות. קורדל לא יצר הרבה סרטים מאז ועכשיו הוא חוזר עם סרט סטופמושן חדש: אם הייתי אלוהים" If i was god.
קבלו אותו עם זכרונותיו מכיתה ז.
מאחורי הקלעים (לקוח מתוך Cartoon brew) 









סרטיו הקודמים שסובלים ממחסור באהבת אדם אבל יש בהם הרבה יצירתיות, הומור וביקורת:


LA CHINE A L'HONNEUR » פתיחי אנסי 2017

הפתיחים לפסטיבל אנסי השנה עסקו בסין וכמדי שנה הפם נוצרו על ידי סטודנטים מגובלינס, בית הספר הצרפתי לאנימציה. אחד היפים שבהם הוא LA CHINE A L'HONNEUR.


הפתיחים האחרים:

ארט מתוך הטמבלר של היוצרים, סטודנטים בגובלינס:  Camille GuillotJocelyn CharlesJoséphine MeisQuentin Boyer Di Bernardo