אנימיקס 2019

פסטיבל אנימיקס יתקיים השנה בסינמטק תל אביב החל ב-30 ליולי עד 4 לאוגוסט 2019
הפסטיבל כולל סרטים קצרים, ארוכים, תחרות ישראלית, הרצאות, סדנאות ועוד.
את התוכניה כולה תמצאו פה:
תוכניה, אנימיקס 2019 
אתר רשמי


אם יורשה לי אתחיל בלהזמין אתכם להרצאה שלי שתתקיים ביום רביעי ב17:30: האם אנימטורים יוחלפו על ידי רובוטים והאם זה אומר שאנימטורים יצאו לחופשה נצחית בתשלום.
לאחר הרצאתי, בשעה 19:30, תתקיים קבלת פנים חגיגית לאורחים מקנדה: לורי גורדון, מנהלת הפסטיבל הקנדי אנימייז, והאנימטור/במאי לוק צ׳מברלנד. מוזמנים גם לזה. יהיה מינגלינג! :)



אלה הן המלצותיי הנוספות ממה שאני מכיר או מצפה לראות, מוזמנים לכתוב בתגובות המלצות\אזהרות נוספות.
נתראה בפסטיבל!

אורחים: טל שוורצמן מ"פיקסאר" בהרצאה על אקטינג, לורי גורדון מנהלת "אנימייז" והאנימטור לוק צ'מברלנד


והאנימטור/במאי לוק צ׳מברלנד שיספר על פועלו כבמאי אנימציה לאורך השנים. (ממש לפני ההרצאה שלי ביום רביעי).

מקבצי הקצרים



אסופת קצרים: את חלק מהסרטים ראיתי, לרוב מדובר במנה גדושה של אנימציה עכשווית מהעולם יחד עם לקט של יצירות איכות מהעבר. תוכנית "בחירת המומחים" מוקדשת ליצירות עבר אהובות שנבחרו על ידי מומחי אנימציה ישראלים (בהם אני, אני אשתמש בתואר הזה מעכשיו). נסו לנחש איזה סרט אני בחרתי לתוכנית זו. לא. לא "החתול חזר". למרות שהוא נהדר.


תוכניות הקצרים העכשוויים כוללים מיקס של סרטים, פרסומות וקליפים. בהתחלה חששתי ממיקס כזה שרמתו לא תמיד אחידה אבל הגיוון הופך את חווית הצפיה דווקא לקלה יותר. הנה כמה תוכניות קצרים מומלצות:



אסופות לילדים תמצאו פה: תוכניות לילדים 


אנימציה ישראלית

אסיף, חגיגת האנימציה הישראלית מציגה ממיטב התוצרים של השנה החולפת. ליוצרים אני ממליץ מאוד על פליפינג. ערב שהוא תצוגה מהירה ואיכותית של פרוייקטים ומינגלינג מקצועי חברתי כיפי.

פליפינג:


שני אירועי שירה מדוברת בהם מציגים גם סטודנטים ממחלקת אנימציה במנשר:



והאירוע הגדול: תחרות האנימציה השנתית של אסיף 2019!

סרטים ארוכים








הנחות לפסטיבל:
מחירון כרטיסים לתוכניות אנימיקס השונות
1. *תוכניות סרטי אנימציה*
לרכישה דרך הקופות / הטלפון לכרטיס – 43 ₪
לרכישה דרך אתר הסינמטק – 40 ₪
סרטי אנימציה למנויי הסינמטק ולסטודנטיםפ בהצגת תעודה
(רק לסרטי הפסטיבל, לא עבור ההרצאות והסדנאות)
33 ₪ בקופות / 30 ₪ באתר
כרטיסיות לסרטי האנימציה במבצע מיוחד: 
10 כניסות ב 280 ₪ בלבד!
(28 ש"ח לכרטיס!)
הכרטיסייה לכל סרטי פסטיבל אנימיקס ובתוקף לשנה לכל סרטי הסינמטק, אבל לא עבור הרצאות וסדנאות.
החל מיום שני הקרוב נציע גם כרטיסיית 6 כניסות במחיר 180 ₪ בלבד!
רכישת כרטיסיות רק בטלפון או בקופות, לא באתר...
2. *תוכניות אנימציה ישראלית*
35 ₪ בקופות / 32 ₪ באתר
3. *הרצאות*
35 ₪ בקופות / 32 ₪ באתר
4. *סדנאות קומיקס*
46 ₪ בקופות / 43 ₪ באתר
כן, כל מי שנכנסים לסדנאות מחוייבים בכרטיס, גם הורים\אחים\סבים מלווים...
כרטיסים באתר הסינמטק: https://www.cinema.co.il/%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%9E%D7%99%D7…/
בקופות או בטלפון 6876*.

תגובות