אנימיקס 2023 - המלצות

פסטיבל אנימיקס חוזר בשנה ה-23! 8-12/8/2023 משלישי בערב עד שבת בסינמטק תל אביב.

הפסטיבל ממשיך להשתפר משנה לשנה וכך גם תחרות האנימציה אסיף שמתחילה לקבל מועמדויות גם לתחרות בינלאומית. למי שלא מכיר הפסטיבל כולל אירועי אנימציה לצד קומיקס וקריקטורה עם שוק קומיקס חמוד ברחבת הפסטיבל. האירועים שכוללים סדנאות, הקרנות והרצאות, מיועדים בחלקם לקהל בוגר ולקהל מקצועי וחלקם לילדים. כדאי מאוד לטעום משניהם. הסרטים הקצרים לילדים שגילת פרג אוצרת למשל הם חויה נפלאה על מסך גדול אבל הנה עוד המלצות בנושאי אנימציה. אני משאיר לאחרים להמליץ בתחומי הקומיקס והקריקטורה.

התוכניה המלאה: אנימיקס 2023  החיפוש לפי קטגוריות וקהלי יעד נוח במיוחד השנה. (PDF)

קהל בוגר
אירועי אסיף: הקרנות סרטים ישראלים חדשים בקטגוריות שונות. כולל תחרות בה שני סרטונים שביימתי בסטודיו TMC עבור משרד החינוך.

פליפינג - הכרות מהירה עם פרויקטים בהתהוות. קצר, מעניין ומקום להרגיש את הדופק הקריאייטיבי.


הכירו את היוצר: ערן היללי. אחד היוצרים הכי מגוונים ומעניינים בישראל. VR, AR, אינטרקטיביות ואפליקציות. ממליץ ממש, אדם מקסים.



ניר ברגר יספר על כתיבה לאנימציה ("סוף הדרך") במסגרת פתיח לחממה לתסריטאות לאנימציה. וגם תהיה הרצאה על הפקת "משפחת פנסטה" שגם היא שודרה בכאן דיגיטל.

ויש עוד הרבה אירועים כמו מקבצי אנימציה חדשים מהעולם וספציפית מפסטיבל "אנימסיירוס" היווני, פודקסט חי של "עור בצל", רחלי רוטנר על שיחה מאוירת, ומיכאל פאוסט (ממאיירי "אגדת חורבן") יספר על סרטו הקצר החדש "אי".



בתחום המקצועי יהיו אירועי איגוד האנימציה:

ילדים

לכבוד חגיגות 10 שנה לדיסני תוכלו לראות כמה קלאסיקות על מסך גדול: מולאן, אלדין, מלך האריות, ספ הג'ונגל ועוד.




שתי תוכניות קצרים לילדים באוצרות גילת פרג: "הנסיכה חציל" וגם "הילד, החפרפרת, השועל והסוס".



תגובות